Sorry, maar druk en gezellig!

11 oktober 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo Allemaal,

Sorry sorry, maar via FB kunnen jullie ook alles een beetje bijhouden, volgend jaar maar een soort FB groep maken gaat een stuk makkelijker?

We hebben het dus lekker gezellig druk gehad een paar dagen met Marc en Angela, waar we met hun naar Hoover dam, Mount Charleston en naar Laughlin zijn gegaan, we hebben ook nog een boot tocht gedaan van 1 uur en 30 min, Marc en ik ook nog naar een autoshow.

Het waren gezellige dagen en die vlogen voorbij, zelf zijn Marc en Angela ook nog met een helikoptervlucht mee gegaan over de Hoover dam, Lake mead.

We hadden eerst al afscheid genomen want zij zouden zelf ook een paar dagen iets willen doen, maar we kregen een sms'je of wij het leuk vonden om toch weer samen weg te gaan altijd goed

Zo dit is dus ook onze laatste week weer, bah bah wat gaat het snel, nog snel kijken wat we nog kunnen gaan doen, maar we hebben weer veel gedaan dit jaar en heel veel nieuwe dingen gezien en gedaan, en nog steeds niet klaar hier in Las Vegas.

Volgend jaar maar een beetje meer van te voren plannen, want volgend jaar willen we iets anders gaan doen, wel Las Vegas maar ook Canada, gezellig bij "fam." in Canada op bezoek.

Zo dit was het weer, nog een keer sorry volgend jaar toch anders.

Groetjes The Polotjes

1. De Valkies:
    12 oktober 2016
    Ach ja maakt niet uit,we volgen op fb.Als jullie maar weer plezier hebben.Geniet nog van die laatste dagen vakantie en tot van de week xxx
  2. Pim:
    12 oktober 2016
    Wat gaaf weer,en ja de tijd vliegt. Erg gaaf op die autoshow. Wat zouden we graag nog eens mee gaan.

Nou geniet er nog even van.

Tot snel.
    Pim.
  3. Hosjes:
    12 oktober 2016
    Zo zie je maar als het gezellig is vliegt de tijd voorbij, geniet er nog van en tot snel xxx
  4. Antonietta blom:
    13 oktober 2016
    Nou het is al weer bijna voorbij.Geniet er nog maar ff van xxx